DEFINIȚII ȘI TERMENI DE UTILIZARE
DOCUMENTE CONTRACTUALE
PRODUSELE ȘI SERVICIILE / POLITICA DE PREȚURI
COMANDA
POLITICA DE LIVRARE
ACCESAREA CURSURILOR / ATELIERELOR
FACTURARE – PLATĂ
CONȚINUTUL SITE-ULUI ȘI DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ
FRAUDA
POLITICA DE VÂNZARE ONLINE
CONFIDENȚIALITATE
PUBLICITATE
ÎNSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI
GARANȚII
RETURUL PRODUSELOR CUMPĂRATE
RĂSPUNDERE
TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR
CALITATEA SERVICIILOR DE HOSTING, LINK-URILE CĂTRE ALTE SITE-URI, ERORI DE FUNCȚIONARE
FORȚA MAJORĂ
LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA
DISPOZIȚII FINALE

Prezentul document prin conținutul său pune la dispoziția terților utilizatori Regulamentul privind termenii și condițiile de utilizare a site-ului RelatiaPerfecta.ro. Este un site care își propune să vă ofere acces la cursuri, ateliere, materiale informative și cărți în domeniul relațiilor.

Site-ul RelatiaPerfecta.ro (denumit în continuare site-ul sau RelatiaPerfecta.ro) este deținut de societatea Emoția Vie S.R.L., cu sediul în Baia Sprie, Str. Ghiocelului, Nr. 12, Jud. Maramureș, România, înscrisă la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Baia Mare, cu numărul J24/1065/21.07.2023 și CUI 48526680.

Folosirea acestui site (inclusiv accesul, navigarea și cumpărarea produselor de pe acest site) constituie un acord implicit de respectare a termenilor și condițiilor enunțate în prezentul document cu toate efectele și consecințele ce decurg din acesta. Recomandăm citirea cu atenție a acestora.

Administratorul site-ului își rezervă dreptul de a modifica în orice moment conținutul acestui acord, fără notificarea prealabil a persoanelor care îl utilizează, denumite în continuare “Utilizatori”. Utilizatorii au acces permanent la termenii și condițiile de utilizare a produselor și serviciilor, pentru a le putea consulta în orice moment.

DEFINIȚII ȘI TERMENI DE UTILIZARE

Vânzător – S.C. EMOȚIA VIE S.R.L.,  cu sediul în Baia Sprie, Str. Ghiocelului, Nr. 12, Jud. Maramureș, România, înscrisă la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Baia Mare, cu numărul J24/1065/21.07.2023 și CUI 48526680.

Cumpărător – persoană fizică / persoană juridică sau orice entitate juridică care își face un Cont în Site și efectuează o Comandă.

Client – persoana fizică / persoana juridică care are sau obține acces la Conținut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui CONT.

Utilizator – orice persoana fizică / juridică înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții Generale.

Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresa de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Client / Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.).

Wishlist – pagina web în care Cumpărătorul / Utilizatorul poate adăuga Bunuri pe care le consideră a fi preferate și pe care, ulterior, le poate adăuga în coșul de cumpărături („coșul meu”).
Listele pot fi:

– Publice: orice Client / Cumpărător / Utilizator poate vizualiza Lista Cumpărătorului / Utilizatorului în cazul în care acesta a distribuit-o pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter și Google+) sau dacă accesează profilul public al Cumpărătorului / Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumpărătorul / Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricand, direct din Contul său, secțiunea Favorite.
– Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumpărătorul / Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca și publice oricând, direct din Contul său, secțiunea Favorite.

Site – domeniul www.relatiaperfecta.ro.

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achizitiona Bunuri și Servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Contract – reprezinta contractul la distanta încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului. Comanda Cumpărătorului ține loc de Contract.

Conținut

  • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • Conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice și / sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat / colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;
  • informații legate de Bunurile și / sau Serviciile și / sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă;

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători cu scopul de a obține informații despre produsele sau serviciile din pagina respectivă.

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/ Clientului/ Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit produs. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/ Client/ Cumpărător unui alt Utilizator/ Client/ Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentele Termene și Condiții.

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/ sau a promoțiilor desfășurate de Vânzător într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Vânzătorului cu referire la informațiile Conținute de acesta.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun și/ sau Serviciu de către S.C. EMOȚIA VIE S.R.L., Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

Specificații – toate specificațiile și/ sau descrierile Bunurilor și Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/ sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri și/ sau Servicii din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată, dacă este o diferență în favoarea Cumpărătorului.

Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii produselor comandate de către Cumpărător de la Vânzător.

Documentul și informațiile puse la dispoziție de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului pentru Bunurile achizitionate.

PRODUSELE ȘI SERVICIILE / POLITICA DE PREȚURI

S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. își rezervă dreptul de a-și selecta clienții. Produsele comercializate prin intermediul RelatiaPerfecta.ro sunt noi și în momentul comenzii este trimisă pe email factura fiscală/ bon fiscal conform legislației în vigoare.

Produsele și serviciile sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului document și în limita stocului disponibil. Din acest motiv, S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în oferta curentă sa curentă.

Prețurile prezentate nu sunt supuse TVA și nu includ cheltuielile de livrare, în afara cazului în care se specifică în mod expres pe site. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel stabilit în momentul confirmării comenzii ca fiind comandă fermă, sau, în cazul comenzilor cu plata online direct cu cardul acest preț va fi cel publicat pe site la momentul achiziției.

În ciuda eforturilor noastre, un mic număr de produse pot avea pe site prețuri greșite, stabilite în mod eronat de către aplicația noastră informatică.

În aceste condiții, întotdeauna se consideră preț final cel acceptat de către client prin efectuarea plății.

Dacă prețul real al produsului este mai ridicat decat prețul afișat pe site, consultanții noștri de vânzări sunt îndreptățiți să vă satisfacă cererea de a vă livra produsul la prețul publicat pe site, numai în măsura în care vom putea face acest lucru, după cum și dumneavoastră sunteți îndreptățit să refuzați comanda respectivă. În cazul în care prețul real este mai mic decât prețul publicat pe site, iar dumneavoastră ați achitat prețul în avans, diferența vă va fi returnată după cum se va conveni de comun acord, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data primirii produsului.

S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. nu oferă nicio garanție, în mod expres, nici implicit, în ceea ce privește inclusiv, dar fără limitare la, funcționarea acestui site, informația, corectitudinea descrierilor, actualizarea conținutului, produsele de pe site precum și potrivirea lor pentru un anumit scop.

Utilizatorul este de acord în mod expres că folosirea acestui site și cumpărarea produselor sau serviciilor conexe se face pe propriul risc, singura derogare reprezentând obligația S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. de a acorda utilizatorilor dreptul de denunțare unilaterală a contractului conform legislației în vigoare, drept detaliat mai jos în acest document. Imaginile publicate pe site sunt cu titlu de exemplu, iar produsele livrate pot diferi de imaginile prezentate în orice mod (culoare, accesorii, aspect, etc.).

COMANDA

Clientul / Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor și/ sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii. Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Vânzătorul poate anula Comanda efectuată de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

  • neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plății online;
  • invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Alt Service, în cazul plății online;
  • datele furnizate de către Client / Cumpărător, pe Site sunt incomplete și/ sau incorecte;

În cazul produselor în format digital: abonamente (membership), webinarii, module video, ateliere, cărți în format electronic, materiale în format audio, sesiuni individuale, sumele plătite nu se returnează. Pentru mai multe detalii în cazul atelierelor online sau la sală returnarea se face în condițiile prevăzute în pagina Politica de returnare.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun fizic, în termen de 14 zile calendaristice conform Ordonanţei de urgenţă nr. 34/2014 din 04/06/2014, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri. Se calculează 14 de zile calendaristice începând cu ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese (în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese).

În cazul în care Clientul/ Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. în cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnată după cum urmează:

  • pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire în contul din care a fost efectuată plata;
  • pentru Comenzile achitate cu OP/ Ramburs/ iTransfer/ Card Bancar -> prin virament bancar.

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

În cazul în care un Bun fizic comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urmă va informa Clientul/ Cumpărătorul asupra acestui fapt și va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștință acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul și-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

Potrivit art. 16 lit. a) din OUG 34/2014, actualizată, sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.

În cazul în care cursurile la care v-ați înscris nu au început sau ați achiziționat un pachet de cursuri din care s-au desfășurat doar o parte din cursuri, și doriți să apelați la dreptul de retragere, vă rugăm să să ne comunicați intenția dumneavoastră de retragere neechivocă prin email la contact@relatiaperfecta.ro. Vă rugăm să ne comunicați datele dumneavoastră complete, cursurile la care doriți să renunțați și prețul acestora, precum și, dacă optați pentru modalitatea de rambursare a sumei plătite în cont, datele de cont în care doriți să vi se ramburseze suma plătită.

În cel mai scurt timp, veți primi prin email o confirmare a înregistrării cererii dumneavoastră de retragere. Cererea de retragere va fi primită numai dacă respectați un termen de 14 zile calendaristice de la data înregistrării și dacă cererea de renunțare este comunicată cu cel puțin 2 ore înaintea începerii cursului la care doriți să renunțați.

POLITICA DE LIVRARE

Pentru cursurile achiziționate de pe site, livrarea constă în primirea unei notificări pe e-mail cu confirmarea achiziției, în cel mai scurt timp (maxim 1 h) după înregistrarea plății. Verificați emailul și în folderul Spam/ Junk/ Promotions.

Linkul unde se poate accesa cursul, împreună cu datele de logare pentru participare la curs și informațiile adiționale necesare accesării acestuia se primesc pe email, cu cel puțin 4 ore înainte de data programată a cursului. Pentru cursurile precedente accesul la materiale este imediat după efectuarea plății, pentru perioada menționată la curs.

Vânzătorul se obligă să livreze produsele fizice în sistem de curierat door-to-door către Cumpărător. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

TERMENUL de LIVRARE pentru România al produselor este cuprins între 2-5 zile lucrătoare. Pentru produsele livrate în afara țării este posibil ca termenul de livrare să depășească 5 zile lucrătoare. 

S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. își rezervă dreptul să efectueze confirmarea comenzilor înainte de onorarea lor prin contactarea clienților.

Recepția produselor reprezintă acceptul clientului că produsele au ajuns în stare bună. Factura/ bonul fiscal constituie contractul de vânzare/ cumpărare conform legislației române în vigoare. Clientul își exprimă acordul explicit la semnarea actului de livrare cu privire la faptul că a primit produsul (produsele) care sunt conform cu comanda și cu nevoile acestuia.

S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze livrări ale produselor comandate dacă acestea nu pot fi onorate din motive independente, care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, războaie, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești.

Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumei încasate de S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. de la acest client.

ACCESAREA CURSURILOR / ATELIERELOR

Cursurile pe care le puteți accesa prin intermediul site-ului sunt prezentate detaliat pe site, astfel, toate informațiile legate de desfășurarea cursurilor, precum prețul, locația, persoanele care susțin cursurile, pot fi accesate prin selectarea cursurilor dorite.

Pentru a vă înscrie la cursurile disponibile, vă rugăm să selectați cursul la care doriți să participați, apăsând butonul înscrie-te la curs, amplasat în dreptul fiecărui curs. După apăsarea butonului de înscriere, va trebui să parcurgeți toți pașii indicați pe site și să completați în mod corect toate informațiile și datele solicitate în ferestrele deschise.

Înscrierea va fi considerată finalizată prin plata integrală de către dvs. a prețului cursului dorit, prin una dintre modalitățile de plată prezentate pe site.

Vă informăm că pentru înscrierea la cursurile selectate aveți obligația de a furniza date valide și corecte. Sunteți pe deplin responsabil pentru păstrarea în siguranță a oricărei informații privind înregistrarea la cursuri și pentru orice operațiune și/sau plată efectuată de dumneavoastră prin utilizarea site-ului.

Totodată, prin înscrierea la curs, consimțiți expres faptul că S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. poate să vă contacteze prin orice mijloc disponibil, în vederea transmiterii oricăror detalii referitoare la desfășurarea cursului selectat.

FACTURARE – PLATĂ

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Prețurile sunt exprimate în LEI și se găsesc afișate pe site în dreptul fiecărui produs.

Plata produselor și serviciilor comandate de pe site-ul RelatiaPerfecta.ro se poate efectua prin plata cu cardul sau în avans prin transfer bancar, urmând pașii de plată și instrucțiunile de plată oferite cu ocazia efectuării plății.

Plata abonamentelor de tip membership se achită integral pentru perioada de abonament, anterior accesării, prin plata cu cardul sau prin transfer bancar, conform mențiunilor din ofertă. În cazul plății prin transfer bancar, accesarea acestora va fi efectuată numai după încasarea sumei aferente în contul nostru bancar.

Plățile abonamentelor se efectuează prin plată recurentă sau “Card on File” – astfel încât datele de pe card sunt stocate cu acordul clientului în vederea utilizării lor ulterioare, la solicitarea clientului, cu scopul efectuării de plăți pe site.

În momentul plății abonamentului Clientul își dă acordul expres pentru stocarea datelor cu caracter personal și de card. Datele de card nu vor fi stocate de Emoția Vie SRL ci de o entitate certificată să stocheze datele în vederea procesării tranzacțiilor sau de tip Card on File (Banca Transilvania).

Emoția Vie SRL nu va folosi metoda de plată recurentă fără acordul Clientului. Emoția Vie SRL se obligă să nu debiteze niciun card al unui Client fără acordul expres al acestuia, acord exprimat prin activarea de către Client a metodei de plată recurente sau Card on File.

Debitările automate de pe cardul Clientului se vor face doar în momentul emiterii unei noi facturi. Facura emisă va fi transmisă Clientului.

Cu cel puțin 2 (două) zile înainte de momentul tranzacției recurente efective Emoția Vie SRL trimite o înștiințare de debitare Clientului. În cazul în care tranzacția recurentă a eșuat, Clientul va fi înștiințat despre acest lucru și va fi informat de modalitatea de efectuare a tranzacției și de consecințele nefinalizării cu succes a plății.

În cazul în care în termen de 30 de zile de la data beneficierii de servicii nu se reușește autorizarea tranzacției, Emoția Vie SRL va sista furnizarea serviciilor (și implicit a recurenței) și nu va încerca în continuare autorizarea unei noi tranzacții. Emoția Vie SRL nu va emite o nouă factură dacă precedenta nu a fost încasată. Clientul va fi informat prin email de consecințele nefinalizării plății (anularea accesului la servicii, condițiile de reactivare a contului, etc.)

Pe pagina de abonamente clientul are opțiunea de anulare abonament. Anularea abonamentului oferă acces la serviciile achiziționate până la scadența recurenței.

În cazul în care Clientul beneficiază de testarea gratuită a serviciilor, în cazul în care Clientul nu își exprimă explicit dorința de a nu achiziționa acele servicii până la sfârșitul perioadei de încercare gratuită, Emoția Vie SRL se obligă să înștiințeze clientul înaintea expirării perioadei de probă gratuită că aceasta urmează să expire și că va începe să fie debitat periodic conform condițiilor expuse pe site dacă nu anulează recurența în perioada de testare.

Vă informăm că nu suntem responsabili pentru procesarea în mod eronat a plății. Nu suntem responsabili pentru erorile înregistrate prin intermediul sistemului de plată, inclusiv, dar fără a se limita la pierderile pe care le-ați suferi utilizând sistemul de plată cu cardul.

Plățile care se efectuează prin intermediul site-ului, strict pentru achitarea serviciilor accesate, se realizează în condiții de securitate, conform politicilor de securitate implementate de furnizorii acestui serviciu. Pentru a vă informa cu privire la politica de confidențialitate a acestui operator puteți accesa aici.

Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile și Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. în Contul său prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-mail menționată în Contul său.

Atunci când efectuați o achiziție, sunteți de acord să nu utilizați o metodă de plată nevalidă sau neautorizată. Dacă metoda dvs. de plată nu funcționează și totuși primiți acces la cursul la care v-ați înscris, sunteți de acord să ne plătiți taxele corespunzătoare în termen de treizeci (30) de zile de la primirea notificării din partea noastră. Ne rezervăm dreptul să dezactivăm accesul la orice curs pentru care nu am primit plata corespunzătoare.

Datele cardului de plată ale Clientului/ Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. și nici nu vor fi stocate de catre S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. , ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției despre a cărei identitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.

Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunuri și/ sau Servicii vândute de către S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. .

Pentru plata în avans, dovada plății trebuie trimisă către Dorela Iepan la adresa de e-mail contact@relatiaperfecta.ro. În cazul plății în avans, livrarea va fi efectuată numai după intrarea banilor în contul S.C. EMOȚIA VIE S.R.L.

Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nu se va efectua livrarea. S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. își rezervă dreptul ca în anumite cazuri să solicite plata produselor în avans.

Pentru motive de securitate a Tranzacțiilor Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul este sfătuit să nu ramana logat pe Site și să nu seteze opțiunea de logare automată pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces în cont nu este permisă și se recomandă folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: să conțină cel puțin opt caractere, incluzând litere mari, litere mici, cifre și caractere speciale).

CONȚINUTUL SITE-ULUI ȘI DREPTURILE DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ

Întregul conținut al site-ului RelatiaPerfecta.ro – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafică web, email-uri, scripturi, programe și alte date este proprietatea Emoția Vie S.R.L. și a furnizorilor săi și este apărat de Legea pentru protecția drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul Emoția Vie S.R.L. a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare. Se permite folosirea site-ului RelatiaPerfecta.ro numai în limitele menționate în prezentul document.

Administratorul garantează utilizatorului acces limitat, în interes personal (efectuarea de comenzi online, informare), pe site-ul RelatiaPerfecta.ro și nu îi conferă dreptul de a descărca sau de a modifica parțial sau integral site-ul, de a reproduce parțial sau integral site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata site-ul în orice altă manieră, în scopuri comerciale sau contrare intereselor societății Emoția Vie fără un consimțământ prealabil scris al acesteia.

Sunteți de asemenea de acord să nu afectați și interferați în vreun fel cu elementele de securitate ale site-ului, cu elementele care previn sau restricționează utilizarea, copierea unui conținut sau elemente care întăresc limitele de utilizare a site-ului sau a conținutului acestuia.

Administratorul face eforturi permanente pentru a păstra acuratețea informațiilor de pe site, însă uneori acestea pot conține inadvertențe (specificațiile sau prețul produselor modificate de către producător fără preaviz sau viciate de erori de operare). Fotografiile au caracter informativ și pot conține accesorii care nu sunt incluse în pachetele standard.

Dreptul de a crea o legatura web – link – către RelatiaPerfecta.ro este limitat, neexclusiv si revocabil, și este acordat atât timp cât nu aduce neajunsuri de orice fel pentru Emoția Vie S.R.L. sau oricăruia dintre partenerii noștri, numai după obținerea în scris sau prin email a acordului nostru.

Clientului/ Cumpărătorului nu ii este permisă copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe părți, modificarea și/ sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. .

Clientul/ Cumpărătorul poate copia, transfera și/ sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intră în conflict cu prevederile Documentului.

Niciun Conținut transmis către Client sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/ sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. și/ sau al angajatului S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta există, față de respectivul Conținut.

Este interzisă orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta există.

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

FRAUDA

În scopul accesării și utilizării anumitor secțiuni ale site-ului poate fi necesară crearea unui cont personal. Prin prezenta, declarați că vă asumați integral responsabilitatea pentru toate și oricare dintre activitățile realizate prin intermediului contului pe care îl deschideți pe site și, în consecință, vă sfătuim să asigurați securitatea parolei contului sau a altor date de acces. În cazul în care securitatea contului pe care îl dețineți este compromisă, trebuie să anunțați imediat administratorul site-ului. Emoția Vie S.R.L. nu este responsabilă pentru daunele care vă sunt cauzate sau care sunt cauzate terților de orice fel, prin utilizarea neautorizată a contului.

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul în vederea efectuării unei Comenzii îi este permis oricărui Client/ Cumpărător.
Pentru motive justificate S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. își rezerva dreptul de a restricționa accesul Clientului/ Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi și/ sau la unele din modalitățile de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Clientului/ Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. În oricare dintre aceste cazuri, Clientul/ Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al S.C. EMOȚIA VIE S.R.L., pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. poate publica pe Site informatii despre Bunuri și/ sau Servicii și/ sau promoții practicate de către acesta intro anumita perioada de timp și în limita stocului disponibil.

Toate tarifele aferente Bunurilor și/ sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei și includ toate taxele.

În cazul plăților online Vânzătorul nu este/ nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând, dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de LEI. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă numai Cumpărătorul.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/ sau Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

CONFIDENȚIALITATE

S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.

PUBLICITATE

Newsletterele RelatiaPerfecta.ro sunt transmise prin intermediul partenerilor specializați și agreați de S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. Astfel, sunt asigurate confidențialitatea și securitatea informațiilor.

În momentul în care, Clientul își creează un Cont în magazinul online, are posibilitatea să-și exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.

Abonarea și dezabonarea la newsletterul site-ului RelatiaPerfecta.ro este gratuită și voluntară, și implică acceptarea următorilor termeni de utilizare:

Mesajele trimise nu sunt nesolicitate și oricând vă puteți dezabona urmând instrucțiunile din subsolul fiecărui email. Mesajele trimise respectă legea Comerțului Electronic în ceea ce privește comunicarea comercială așa cum este ea stipulată de legislația românească și internațională.

Utilizarea newsletterului se face în aceleași condiții de limitare a răspunderii din punctul de vedere al conținutului precum se autorizează și folosirea site-ului, în condițiile prevăzute de prezentul document, iar politica de confidențialitate este descrisă pe larg aici.

Abonatii newsletter-ului RelatiaPerfecta.ro pot retrimite aceste comunicări comerciale și altor persoane, pe răspunderea lor, și în condițiile în care nu au modificat nici structura, nici conținutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonații newsletter-ului RelatiaPerfecta.ro mesajele comerciale, se consideră că au fost informate în prealabil de către abonați despre prevederile prezentului articol. În acest context, S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. nu poate fi făcută răspunzătoare sub nici o formă de acțiunile abonaților săi.

S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. își rezervă dreptul de a restricționa accesul oricărui abonat la newsletter, dacă S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respectă prevederile prezentului document.

Renunțarea la primirea Newslettere-lor nu implică renunțarea la acceptul dat pentru prezentul Document.

ÎNSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI și RĂSPUNSURI

Înscrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Răspunsuri se poate face, de către Utilizatori/ Clienți/ Cumpărători, în secțiunile “Review-uri”. Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cât și negative, și se vor referi la caracteristicile și modul de folosire al unui produs sau serviciu.

Utilizatorii/ Clienții/ Cumpărătorii ce înscriu Review-uri la care atașează fișiere foto sau video vor respecta următoarele reguli:

  • fișierele încărcate vor conține imagini și/ sau videoclipuri care se referă la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurându-se ca fișierele încărcate respectă drepturile de autor;
  • fișierele încărcate nu vor conține violență, Conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt Conținut care ofensează o persoana/ un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran, a orientării sexuale sau politice;
  • fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;
  • fișierele încărcate nu vor conține URL-uri către site-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială ca Vânzătorul.

Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul și/ sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție formularul de contact din cadrul magazinului online www.relatiaperfecta.ro.

Nemulțumirea dvs. va fi înregistrată și veți primi un răspuns în scris, pe adresa de email menționată cu ocazia aducerii la cunoștința noastră a nemulțumirii dvs., în termen de cel mult 30 de zile.

Aveți obligația de a nu face publice aceste nemulțumiri (pe rețelele sociale, media, discuții la petreceri private sau în orice altă modalitate) sub rezerva suportării daunelor cauzate pentru prejudiciul de imagine adus Societății prin aceste acțiuni.

Orice reclamație se depune în termen de maxim o lună de la data sesizării situației reclamate.

GARANȚII

Toate Bunurile comercializate de către S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare (ordonanța nr. 140/2021) și politicilor comerciale ale producătorilor.

La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente și copie a facturii fiscale. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/ expeditorului fără a i se soluționa garanția.

RETURUL produselor cumpărate

Clientul poate denunța unilateral contractul cu RelatiaPerfecta.ro fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile lucrătoare (cf. ord. 130/2000 completată de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanță, numai în scris și poate returna produsul (produsele) în același termen de 14 zile.

Astfel, produsele cumpărate de pe site-ul RelatiaPerfecta.ro pot fi returnate conform legii, în 14 zile lucrătoare de la primirea lor prin curier.

Înainte de returnarea produsului, este obligatoriu să anunțați telefonic sau pe email contact@relatiaperfecta.ro intenția de a returna un produs/ mai multe produse.

Produsul va fi returnat doar dacă este în condiții perfecte, neuzat, zgâriat etc, în ambalajul original, cu accesoriile aferente.

De asemenea, NU se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri etc. Produsele trebuie returnate exclusiv prin curier rapid. NU se acceptă retururi prin Poșta Română. Costul returnării produselor va fi suportat de client.

Produsul returnat trebuie să fie însoțit de copia după factura / bonul fiscal care se trimite fie pe email la contact@relatiaperfecta.ro, fie este trimisă cu coletul de retur.

S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 30 de zile de la data primirii returului. Suma înapoiată nu include cheltuielile de transport.

Returul produselor se supune acestei legi numai pentru produsele care sunt livrate clienților prin servicii de curierat. Comenzile care au fost ridicate personal nu sunt considerate comerț la distanță, ci vânzare prin magazine specializate, întrucât pot fi vizualizate, verificate și acceptate personal, ca și corespunzătoare cu scopul și nevoile clientului.

RĂSPUNDERE

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesării Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

Prin crearea Contului și/ sau utilizarea Conținutului și/ sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/ sau utilizării Conținutului și/ sau la data plasării Comenzii.

Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către S.C. EMOȚIA VIE S.R.L., aceștia fiind opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la data afișării în Magazinul Online. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site și/ sau prin trimiterea Comenzii și/ sau prin efectuarea unei plăți online.

TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în Comandă (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrarilor efectuate de personalul Vânzătorului).

Calitatea serviciilor de hosting, link-urile către alte site-uri, erori de funcționare

Site-ul RelatiaPerfecta.ro este găzduit de serverele unei terțe firme. S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. nu va putea fi făcută responsabilă pentru eventualele erori apărute pe site indiferent de motivele apariției lor, acestea incluzând modificări ale site-ului, setări, sau actualizări ale scripturilor programate. S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. nu va putea fi făcută răspunzătoare pentru erorile apărute datorită folosirii anumitor browsere pentru vizitarea site-ului RelatiaPerfecta.ro.

S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. nu răspunde de conținutul, calitatea sau natura site-urilor la care se ajunge prin legături de pe site-ul RelatiaPerfecta.ro.

Pentru respectivele site-uri, răspunderea integrală o poartă proprietarii site-urilor în cauză.

FORȚA MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/ sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorată unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele sa poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIA

Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între S.C. EMOȚIA VIE S.R.L. și Clienți / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din Municipiul Baia Mare.

DISPOZIȚII FINALE

Orice altă problemă cauzată de produsele și serviciile prezentate pe RelatiaPerfecta.ro și care nu este deja tratată de nici un articol din prezentul document, se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la data sesizării în scris a problemelor, de către Utilizator.

În cazul în care nu s-a reușit stingerea conflictului pe cale amiabilă, competența revine instanțelor de judecată române sau unui organism de rezolvare a disputelor alternativ, agreat de ambele părți. Fiind de acord cu acești Termeni și Condiții de Utilizare a site-ului RelatiaPerfecta.ro clientul își asumă în totalitate consecințele ce decurg din folosirea în aceste condiții a site-ului.